22 858-77-10
+48 694 408 470

To czy produkt się sprzedaje czy nie, determinowane jest, poza dostępnością, cechami, jakie ten produkt posiada, dobrze dopasowaną grupą docelową oraz językiem komunikacji, którym dociera do swojego odbiorcy, ale także jego wyglądem zewnętrznym (opakowaniem).

Decyzja o zakupie produktu FMCG zapada zwykle w ciągu kilku sekund – sekund, podczas których to, trzeba dostarczyć odbiorcy impuls do zakupu.
Opakowanie produktu - Rebranding

Opracowując strategie marketingowe bardzo mocno skupiamy się także na wszystkich zewnętrznych cechach produktów oferowanych przez Naszych Klientów. Często wskazujemy elementy, które powinny znaleźć się na opakowaniu, by efektywnie transferować przekaz marketingowy i wpływać na zwiększenie sprzedaży:

  • Opracowujemy nazwy dla produktów,
  • Hasła przewodnie (claim),
  • Umieszczamy ikony i emblematy sugerujące zastosowanie i korzyści z niego wynikające,
  • Określamy wielkość opakowania.

Tworzymy strategie marketingowe, w ramach których skutecznie zmieniamy wizerunek produktów, znajdując dla nich nowe grupy odbiorców oraz kładąc duży nacisk na spełnianie przez markę obietnic, które obiecuje swojemu Klientowi.

Realizując projekty zawsze szczegółowo przedstawiamy Naszym Klientom metodykę działania, w której w czytelny sposób sygnalizujemy wszystkie powiązania przyczynowo-skutkowe między wdrażanymi w etapach rozwiązaniami. Dzięki jasności naszej argumentacji Firmy chętnie decydują się na oferowane przez nas usługi doradcze, które skutkują dla nich wymiernymi korzyściami.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu posiadamy szerokokątne spojrzenie na rozwój biznesu. Proponujemy i wdrażamy indywidualne rozwiązania marketingowe w każdej Firmie chcącej się rozwijać, co skutkuje tym, że nasze doradztwo biznesowe wymiernie wpływa na wzrost jej pozycji na rynku.