22 858-77-10
+48 694 408 470

Realizujemy szeroki wachlarz działań sprzedażowych, w zależności od potrzeby Klienta. Od opracowania kompleksowych strategii sprzedaży dla całej firmy, poprzez sformułowanie strategii dla danego działu lub kanału, na wsparciu sprzedaży skończywszy.
W wielu przedsiębiorstwach część procesów jest realizowana poprawnie, a zmodyfikowania wymagają tylko niektóre obszary działania. Spotykamy się też z firmami, które rozwijają się prawidłowo, ale Zarząd zgłasza się do nas, ponieważ pragnie zwiększyć jeden z parametrów, jak na przykład:

  • liczbę nowych klientów,
  • obrót,
  • zysk,
  • marżę,

lub też chce skoncentrować się na rozwoju konkretnego filaru działalności.
Wzrost sprzedaży – podstawa każdego biznesu

Określamy najbardziej odpowiednie kanały sprzedaży dla produktów i usług naszego Klienta i opracowujemy procesy. Wspomagamy naszą wiedzą rozwijanie wszystkich kanałów sprzedaży, stosownych dla danego biznesu.

Jeśli Państwa produkty sprzedawały się świetnie, ale teraz ich sprzedaż spada – zanalizujemy, dlaczego tak się dzieje. Przeprowadzimy analizę konkurencji i podpowiemy, wskazując konkretne działania, jak sprawić, by sprzedaż znów wzrosła. Wskażemy najlepiej zdefiniowane grupy docelowe dla produktów lub usług Państwa firmy w celu osiągnięcia odpowiednich wyników sprzedaży.

Mają Państwo wiele celów i nie wiedzą, w jakiej kolejności je wdrażać? Nie mają czasu, aby wszystkiego dopilnować? Przygotujemy dla Państwa schemat działania i pomożemy wcielić go w życie, dopilnowując terminów poprawnej realizacji.

Jeśli nie mają Państwo czasu, aby wdrożyć opracowaną strategię (a wiadomo, że bez poprawnego wdrożenia nawet najlepsza strategia może nie przynieść oczekiwanych rezultatów) – pomożemy ją wdrożyć, bądź zrobimy to całkowicie za Państwa.

Pomagając Klientom w kontrolowanym wzroście ich biznesów budujemy zupełnie nowe strategie od podstaw, jak i modyfikujemy te już funkcjonujące. Dostosowujemy je do potrzeb firmy, jej możliwości finansowych i oczekiwanego tempa rozwoju. Podkreślamy, które działania realizowane są dobrze i nie wymagają usprawnień, jednocześnie wskazując te, które takich ulepszeń potrzebują.

Aby opracowane działania były skuteczne, określamy też szerszy kontekst biznesowy, weryfikując współpracę działu sprzedaży i działów zależnych, takich jak:

  • dział obsługi klienta,
  • dział serwisu,
  • dział marketingu,
  • dział produkcji,
  • dział logistyki,

 

gdyż samo opracowanie strategii, nie wystarczy. Trzeba ją odpowiednio wdrożyć i spowodować, aby ludzie chcieli kontynuować pracę nad jej realizacją. A to możliwe jest tylko przy współpracy zespołów i pełnego ich zaangażowania.