Negocjacje – zmiana warunków współpracy
Jednym z elementów współpracy z naszym Klientem były negocjacje. Miały one dotyczyć warunków współpracy z odbiorcą produktów Klienta, z którym miał przyjemność pracować już od dłuższego czasu. Aby zagwarantować sobie właściwy więcej
Rozwiązywanie konfliktu w firmie
Leasing pracowniczy to branża, w której świadczył usługi jeden z naszych Klientów. Zgłosił się do nas mając poważny problem, który zagrażał jego przyszłości na rynku. Jego firma wynajmuje pracowników do przedsiębiorstw, w więcej
Nasz Klient podjął decyzję o potrzebie rozwoju swojej firmy. Jako niezbędną określił w priorytecie nową siedzibę. Ze względu na charakter usług, musiała ona spełniać konkretne wymagania. Naszym zadaniem było wspieranie go w tej więcej
Optymalne zarządzanie procesami jako sposób na zwiększenie sprzedaży usług
Nasz dotychczasowy Klient z branży finansowej potrzebował wsparcia w zakresie zwiększenia sprzedaży swoich usług. Dzięki weryfikacji firmy: jej struktury organizacyjnej, funkcjonujących procesów dotyczących sprzedaży oraz wielu, wielu więcej
Doradztwo marketingowe – weryfikacja podejmowanych działań
Jeden z naszych Klientów zgłosił się do nas w związku z potrzebą wsparcia prac działu marketingu. Projekt, który mieliśmy zrealizować miał na celu analizę wszystkich podejmowanych przez ten dział prac pod kątem osiągania wytyczonych więcej
Doradztwo sprzedażowe – opracowanie wizerunku produktów w miejscu ich nabywania
Mieliśmy przyjemność wspomagać jednego z naszych Klientów, funkcjonującego na rynku FMCG. W ramach działań mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów, potrzebował on m.in. wsparcia w zakresie opracowania zasad ekspozycji więcej
Projektowanie systemu motywacyjnego dla działu handlowego
W ramach jednego z naszych projektów rozpoczęliśmy współpracę z Klientem działającym w branży spożywczej. Ze względu na chęć rozwijania firmy, a tym samym zwiększenia sprzedaży , nasz Zleceniodawca postanowił rozbudować swój więcej
Sposób prezentowania oferty firmy
Nasz Klient, mimo że rzetelnie wykonywał oferowane usługi i posiadał dobre referencje, odbierany był niewłaściwie przez nowych potencjalnych klientów. Z łatwością doprowadzał do pierwszych spotkań, jednak większość z nich kończyła więcej
Brak odzewu na oferty handlowe
Dla jednej z firm mieliśmy przyjemność pracować przy projektowaniu oferty handlowej. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego na ofertę, którą Klient przedstawia potencjalnym Klientom, nie ma pożądanej reakcji. Nasz Zleceniodawca docierał więcej
Optymalizacja kosztów transportu
Transport produktów to jeden z dotychczasowych problemów naszego Klienta. W trakcie weryfikacji pracy wykonywanej przez pracowników stwierdził bowiem, iż koszty transportu są niewspółmierne z zyskami, które firma osiąga dzięki sprzedaży. Widząc więcej
Nieskuteczna reklama firmy
Nasz Klient zgłosił się do nas z powyższym problemem. Nie widział korzyści z zaangażowania swojego czasu oraz środków finansowych w reklamę. Rozmawiając z nami i skarżąc się na brak rezultatów z wydanych złotówek pytał, jaka więcej