Oszczędność czasu i pieniędzy

Oszczędność czasu i pieniędzy

 

Zarządzając przedsiębiorstwem należy zdać sobie sprawę z bardzo ważnej prawidłowości: niepotrzebne koszty generowane są nie tylko przez źle podjęte decyzje czy niewłaściwe aktywności. Paradoksalnie to brak pewnych działań może znacznie obciążyć finanse firmy.

Dlaczego?

W większości firm pracownicy są mocno dociążeni. Są w stanie wykonywać bieżące i pilne zadania, ale na dodatkowe nie znajdują już czasu. Te, mimo że są ważne, często bywają odkładane „na później”. Nierzadko planowane terminy są bardzo odległe lub wręcz nierealne, co skutkuje tym, że wiele zadań nie zostaje wykonanych nigdy… Nasuwają się więc pytania:

  • Jaka jest cena braku działania?
  • Jak wysoki jest koszt nieuzyskanego przychodu – utraconych możliwości?
  • Ile kosztuje zdewaluowanie się pomysłu?

Oczywiście, wśród wielu zadań są też takie, które bez negatywnego wpływu na wynik mogą zostać wykonane później. Jednak w większości przypadków upływający czas działa na niekorzyść przedsiębiorstwa. W tym czasie konkurencja może wdrożyć taki sam pomysł, a brak usprawnień w procesach niepotrzebnie obciąża firmę kosztami.

Przedsiębiorstwa nie mające w danej chwili wystarczających zasobów osobowych zgłaszają się do nas, dzięki czemu zaoszczędzają czas i mogą skupić się na realizacji własnych zadań biznesowych. Nasz zespół niezwłocznie podejmuje działania, które wspomagają rozwój danego podmiotu.

Firmy wybierające nas do współpracy wiedzą, że praca w nadgodzinach powoduje zmniejszenie efektywności pracowników wynikające ze zmęczenia. Ponadto, koszt nadgodzin jest duży, a zatrudnianie nowych osób na kilkumiesięczny projekt jest nieekonomiczne, ze względu na:

  • koszt i czas rozpisania nowej rekrutacji,
  • koszt i czas wdrożenia nowych pracowników,
  • moralny koszt ich zwolnienia.

Mając bardzo duże doświadczenie doprecyzowujemy potrzeby Klienta, opracowujemy mechanizmy i schematy działania oraz wprowadzamy je w życie. Po wdrożeniu wszystkich elementów pracownicy firmy sami przejmują kontynuację prac.

Dzięki nam nasi Klienci zwiększają efektywność uzyskując duże oszczędności.

„Prowadzone rozmowy i uzgodnienia przez firmę Usługi Doradcze Smart Solutions w naszym imieniu pozwoliły na duże odciążenie naszej firmy, kiedy my zajmowaliśmy się naszym kluczowym biznesem, mając pewność, że wszelkie sprawy będą załatwione prawidłowo z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów.

„Dodatkowo p. Marlena Skiba prowadziła w naszym imieniu szereg negocjacji, które zawsze kończyły się dobrymi dla nas warunkami. Przykładowo dzięki umiejętnościom Pani Marleny na jednym z kontraktów zaoszczędziliśmy 10 %, a nadmieniam, że to są procenty od bardzo wysokiej wartości.”

Przykładowi Nasi Klienci
© 2017 Usługi Doradcze Smart Solutions All rights reserved